Vind antwoorden op de volgende vragen:
- Hoe snel wordt mijn garen geleverd?
- Krijg ik dezelfde kleur / kleurstof?
- Hoe veilig is shoppen bij LindeHobby?
- Wat gebeurt er als ik een bestelling heb geplaatst?
- Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen?
- Kan ik een extra bestelling plaatsen?
- Kan ik mijn bestelling wijzigen?
- Hoe kom ik aan een specifieke kleur / kleurstof?
- Ik heb een digitaal patroon gekocht – hoe kan ik dit patroon downloaden?
- Hoe retourneer ik garen en/of accessoires?
- Kan ik garen ophalen op het adres?
- Kan ik per e-mail of telefoon bestellen?
- Hoe kom ik in contact met LindeHobby?
Hoe snel wordt mijn bestelling garen geleverd?
Wij verpakken en verzenden 365 dagen per jaar. Zodra je bestelling wordt verstuurd vanuit ons magazijn, kun je rekenen op een levertijd van 3-7 dagen met DHL.
Krijg ik dezelfde kleurstof?
Ja!, we versturen altijd dezelfde batch/kleurstofnummers.
Hoe veilig is shoppen bij LindeHobby?
Uiterst veilig! Alle transacties zijn 100% versleuteld.
Wat gebeurt er als ik een bestelling heb geplaatst?
Je ontvangt een bestelbevestiging. Check je spamfolder als je deze e-mail niet binnen een paar minuten ontvangt.
Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen?
- Stuur ons hier een berichtje via facebook
- E-mail ons op info@lindehobby.nl
- Controleer je spam folder
Kan ik een extra bestelling plaatsen?
Ja, dat kan! Echter is het te laat om meer aan je bestelling toe te voegen zodra de eerste bestelling is ingepakt. Neem zo snel mogelijk contact met ons op als je iets aan je bestelling wil toevoegen en dan zullen we ons uiterste best doen om je te helpen.
Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Dat kan! Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We verzenden bestellingen zeer snel, dus het kan zijn dat we je bestelling al ingepakt en verstuurd hebben.
Hoe kom ik aan een specifieke kleur / kleurstof?
Ja, neem dan contact met ons op, zodat wij voor je kunnen kijken of we een bepaalde batch hebben.
Hoe retourneer ik garen en/of accessoires?
We hebben een simpel retourportaal dat je hier kunt vinden. (INDSÆT RETURLINK)
Kan ik bestellingen per e-mail of telefoon plaatsen?
Je kunt bestellingen alleen plaatsen via onze website.
Hoe kom ik in contact met LindeHobby?
- Stuur ons hier een berichtje via facebook
- E-mail ons op info@lindehobby.nl
- Gebruik ons contactformulier